Ulti Clocks content
    logowanie
    zobacz więcej używając loginu i hasła, które są na tablicy ogłoszeń

Uroczyście Zakończyliśmy

Rok Szkolny 2018/2019

Poprawiony (środa, 26 czerwca 2019 18:28)

Więcej…

Podsumowanie konkursów przedmiotowych organizowanych w roku szkolnym 2018/2019.

Organizowane przez Administrację Oświaty w Kluczborku podsumowanie konkursów przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Kluczbork odbyło się 14.06.2019r. w kluczborskim kinie „Bajka”.
    Uczestniczyli w nim oczywiście nasi uczniowie, którzy w roku szkolnym 2018 /2019 zajmowali wysokie miejsca w konkursach przedmiotowych.
    Wśród wyróżnionych znaleźli się : Kamil Majcher, Julia Morzyszek, Dominik Stefaniszyn, Mateusz Mamzer, Aleksander Konstanczyk, Dominik Florys. WIELKIE BRAWA DLA NICH

Organizatorzy konkursów sporządzają od lat, na podstawie sumy wyników osiągniętych we wszystkich konkursach, ranking szkół, w którym nasza szkoła zajęła miejsce na podium.

I miejsce – Publiczna Szkoła Podstawowa w Bogacicy,
    II miejsce ex aequo - Społeczna Szkoła Podstawowa STO w Kluczborku i Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 w Kluczborku,
    III miejsce - Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kluczborku

Doceniając pracę nauczycieli, którzy przewodniczyli komisjom konkursowym, burmistrz wygłosił ze sceny podziękowanie i wręczył każdemu okolicznościowy upominek. Z naszej placówki wyróżnione zostały: Pani Barbara Nowak-Konopka oraz Pani Natalia Liśkiewicz.

Poprawiony (czwartek, 27 czerwca 2019 20:46)

W dniach 11- 13 czerwca odbyła się wycieczka w Bieszczady klas VIIIB i VIIIC a także jednego rodzynka z klasy VIIIA. Pierwszego dnia śmieszkowania w autobusie i słuchania głośnej muzyki, zwiedziliśmy zamek w Łańcucie z bardzo pięknymi i okazałymi wnętrzami.

Po wielogodzinnej podróży dotarliśmy do celu. Obiadokolacja, zakwaterowanie i wieczorny  spacer przy zachodzie słońca wzdłuż malowniczo położonego Jeziora Solińskiego.

Drugiego dnia było jeszcze lepiej!

Nasze wychowawczynie zrobiły nam niespodziankę, zabierając nas na przejażdżkę drezynami w Uhercach Mineralnych. Były to pojazdy na szynach napędzane naszymi własnymi mięśniami.

Po tej wyprawie postanowiliśmy, mimo licznych oporów, wejść na górę Kamionka w Bezmiechowej Górnej. Prawdziwymi zdobywcami, którzy weszli na szczyt okazało się tylko 10 osób (reszta wymiękła).

Po zejściu z góry, pojechaliśmy do hotelu na obiadokolację. Gdy już wróciliśmy do pokoi, wskoczyliśmy w kostiumy kąpielowe i wybraliśmy się na basen, a parę osób na „kosza”. Była to świetna propozycja, zważywszy na panujące upały.

Po zwariowanej zabawie w basenie, poszliśmy odbyć wieczorną rutynę. Gdy ogarnęliśmy się, spotkaliśmy się na balkonie- czas wspomnień. Byliśmy bardzo wdzięczni pani Lidii, że mimo późnych godzin pozwoliła nam powspominać wspólnie spędzone osiem lat.

Kolejny dzień, był naszym ostatnim dniem na tej wycieczce. Było bardzo gorąco ale jednak zdecydowaliśmy, że musimy odwiedzić zaporę wodną na Soliną. Jeszcze tylko Mc Donald gdzie zjedliśmy niezdrowe jedzonko.

Powrót do domu był długi ale przyjemny i wesoły.

Wycieczkę uznajemy za udaną, w dużej mierze dzięki naszym wychowawczyniom, którym bardzo dziękujemy za zarwane noce i nerwy ze stali!

Tatiana Zdaniewicz

Julia Makowska

Poprawiony (środa, 26 czerwca 2019 00:39)

Więcej…

To zdjęcia z ostatniej w tym roku szkolnym lekcji wychowawczej klasy IVb. Wspominaliśmy ostatnie 10 miesięcy, udało nam się zrealizować wiele pomysłów. Jednak mam świadomość, jak ważne było zaangażowanie (również finansowe) Rodziców.

Dziękuję Szanowni Państwo za nasze spotkania, za inspiracje, które owocowały imprezami, wycieczkami i kiermaszami. Dziękuję za akwarium i rolety, które służą wszystkim uczniom naszej szkoły. Przede wszystkim dziękuję za wsparcie, życzliwość i zaufanie jakim mnie obdarzyliście.

Wych. klasy IVb M. Derejczyk-Stańska

Wizyta u koordynatora w Manisie w Turcji. Odwiedziliśmy dwie szkoły partnerskie i władze lokalne czyli Gubernatora okręgu Manisa. Dziękujemy wszystkim partnerom i koordynatorom za realizację wspaniałego projekty L-ORATORY.

News Flash
    Rok Szkolny 2019/2020
    Licznik Odwiedzin
    mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter